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자주하는질문

여기에서 질문에 대한 답변을 찾아보세요!

A

박스 혹은 택배봉투로 별도 포장요청은 불가합니다.


재포장시 상품의 파손여부를 고려해 택배봉투 혹은 박스로 재포장 드리고 있습니다. 해외운임료 절감에 유리한 방향으로 재포장하고 있으며, 택배봉투 이용하더라도 에어캡 등 완충재 사용하여 안전하게 포장드립니다. 

A

출고보류의 대표적인 케이스는 아래와 같습니다. 


1) 작성한 신청서와 도착한 물품이 일치하지 않는 경우

2) 이커머스 출고(쇼피/큐텐/라자다) 신청서의 송장을 중복 업로드 한 경우

3) 이커머스 출고(쇼피/큐텐/라자다) 신청서의 송장이 업로드 되지 않은 경우


빠른 출고를 위해 상담채널로 확인요청 바랍니다. 


A

오전 10시 이전까지 도착한 물품에 대하여 당일출고 가능합니다.


*쇼피/KSE집하지: 당일스캔

*큐텐,이베이: 출고+1일 스캔

A

운송방법 '무검수' 선택시 상품명과 수량 등 일치여부를 전혀 확인하지 않고 입고된 그대로 출고하는 서비스입니다. 

A

네. 사서함번호는 상세주소 끝에 반드시 입력해주세요. 

송장을 미리 입력해두지 않은 경우, 사서함번호가 작성되어 있지 않으면 노데이터 입고처리를 해드릴수 없으며 이는 배송지연의 원인이 됩니다. 



* 정확한 일치여부 확인을 위해 배송상품의 '받는분'은 고객님 성함을 작성해 주세요.  

* 사서함번호는 마이페이지에서 확인 가능합니다.  


A

1. 입고상품의 운송장번호를 제대로 기입했는지 확인해주세요. 

운송장번호는 반드시 숫자만 기입해주셔야 합니다. 


249576548125 (O)

2495-7654-8125 (X) 

롯데택배249576548125 (X)



2. 오전 10시 출고마감 이후 입고되는 상품들은 모두 다음날 입고처리 됩니다. 

금요일 오전 10시 이후 입고되는 상품은 월요일 오전에 입고처리 되니 참고 바랍니다.





A

Just follow the format on the page below!

But please remember to add your personal
mail box number and your name at the end of the address.

https://lizyhouse.com/mypage/address.php

ex)#1602, 19, Gasan digital 1-ro,
Geumcheon-gu, Seoul, LZ-000000 'LIZY'

 
A

This happened because you did not fill out
the shipping application form.

Once you fill out the application form, our
team will match the goods with the form and process them normally.

 
A

If the quantity, color, or item you wrote
in the form is different from what we actually received, we will process it as
an error entry.

We note the contents of the goods we
actually received in the memo.

After checking, please let the CS team know
if there is an error, and we will process it as a normal entry.

 
A

   q  If it hasn't arrived at the warehouse yet


You can track it through the carrier that
the seller sent. When the goods arrive at the warehouse, they will be processed
during operation hours.

 


q  If it arrived but was not processed in the warehouse


Once the goods arrive, they will be
processed during operating hours. It should be updated within 1-2 days at the
latest.

If it is still not updated, please contact
the CS team.

 
A

q   In case of entry as no data


This happened because you did not fill out
the shipping application form.

Once you fill out the application form, our
team will match the goods with the form and process them normally.


 

q   In case of incorrect tracking number entry


When filling out the shipping application
form, make sure to enter only one Tracking number in the ‘Add product’ category.

If you enter other special characters (-,/
etc.), the goods will not be processed normally.

If you didn't write the recipient's name or
personal mail box number correctly in the address

In the waiting board, we are uploading
tracking numbers without information.

Check it out, and if it's still not there,
please contact the CS team.

 

 
A

SLS is Shopee Delivery.



LGS is Lazada Delivery.

 
A

On average, it takes about 6-10 business
days for Southeast Asia



10-15 days for the Americas and Europe.

 



Please note that this can vary depending on
the customs situation in each country

 
A

You must submit the documents requested by
the customs office. 

If you need a proxy order form, we will attach it. Please
contact us for 1:1 inquiries.

 
A

Please contact us for 1:1 inquiries

 
info@ligis.kr
    
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19, Gasan digital 1-ro, Geumcheon-gu, Seoul, Republic of Korea (08594)

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